Få en integreret løsning og udnyt dit fulde potientiale

Integration er vores speciale
Integration er vores speciale

e-conomic, C5, Navision, Axapta, VISMA, SAP Business 1, SAP, CRM, PIM, vi har erfaring med dem alle.


Her er mulighederne virkelig store

Det er først når dine systemer arbejder sammen, at du udnytter dit fulde potentiale i forretningen. Med integration mellem e-commerce, økonomisystem, lager, Customer Relation Mananagement, kundeservice og alle de andre systemer, får du mulighed for at vedligeholde informationerne ét sted og anvende dem mange steder.

Når kunder, priser, produktinformationer og rabatter kun skal vedligeholdes ét sted, er det effektivt og eliminerer fejl. Hvis informationerne kan importeres fra f.eks. en leverandør med mange produkter, er der store tidsbesparelser at hente. Vi henter flere hundredetusinde produktinformationer hjem til vores kunder så de altid har en opdateret e-commerce løsning, uden at de behøver bruge dyrebar tid på det.

Det er ikke bare dine medarbejdere internt og sælgerne i marken, som får et bedre beslutningsgrundlag og en bedre viden. Du kan også dele dine informationer med dine kunder døgnet rundt. Når du viser dine kunder informationer som f.eks. tidligere ordrer, kontoudtog og fakturaer fra økonomisystemet, giver du dem mulighed for at betjene sig selv, lige når det passer dem, uanset om de sidder på den anden side af kloden med tidsforskel til følge.

 




En integreret indkøbsløsning får ordrerne sikkert i havn

Færgedrift  er en drift der kan være svær at styre. Indkøb på en færge, med mange og skiftende medarbejdere, der har vidt forskellige opgaver og baggrund, skal være enkel i hverdagen. På Scandlines færger sker alt indkøb via en løsning fra e-supplies. Om det er brændstof til færgen, de mere end 500.000 reservedele til skibet eller papkrus til cafeteriet, sker det altsammen i ét overskueligt system.

Men det er ikke bare medarbejderne der har det lettere. Integration til Scandlines SAP økonomisystem gør det lettere for de indkøbsansvarlige på hovedkontoret i København, at planlægge, styre og følge op på indkøbet, samtidig med at det sikrer at compliance overholdes.

Det er også enkelt at være leverandør med en integreret indkøbsløsning som EMPORIO PROCUREMENT. Gennem en leverandørportal er det muligt for leverandørerne at vedligeholde det aftalte sortiment. Enten ved at uploade informationerne eller gennem integration direkte til deres systemer, så arbejdet bliver helt fuldautomatisk.

Ring til Tim Stübe på 28 88 30 41, hvis du vil vide mere om detaljerne i Scandlines' indkøbsløsning eller har brug for rådgivning om effektivt indkøb.




Fuldautomatisk kundebetjening giver tilfredse kunder

Det er ikke så længe siden, at man kunne se en kø af forventningsfulde gæster ned ad Valby Bakke. På gode dage blev køen rigtig lang, og der er meget mere at opleve inde i Zoologisk Have end ude på Valby Bakke. Derfor har Zoo indført fuldautomatisk kundebetjening. De besøgende kan nu købe deres billet på PC, laptop, tablet og mobil. Billetten vises straks på fx. mobilen som kan anvendes til at få adgang ved at scanne koden på skærmen i automaten ved indgangen. Løsningen har givet gladere kunder, som ikke længere behøver stå i kø.

Zoo har fået løst et stort problem med at have tilstrækkeligt med medarbejdere klar til billettering ved indgangen i de meget skiftende sæsoner. Maskinerne ved indgangen er der altid og tager pænt imod uanset om der er mange eller få besøgende. Ingen sygedage, ferie eller barsel her. De frigjorte resourcer har Zoo udnyttet til at give de besøgende en endnu bedre oplevelse i form af medarbejdere der nu kun koncentrerer sig om at byde gæsterne velkommen og hjælpe dem til en god dag i haven.

Løsningen, som er web-basseret, er fuldt integreret til Microsoft Dynamics NAV.

Ring til Jan Grubak på 28 88 30 40, hvis du ønsker flere detaljer om løsningen eller selv har flaskehalsproblemer som kan løses med IT.




Alle skibe under dansk flag har glæde af integration fra e-supplies

Når danske skibe pløjer gennem verdenshavene og sejler rigdom og velfærd hjem til Danmark, får de hjælp med at styre feriebetaling fra Danmarks Rederiforening og en fuldt integreret løsning fra e-supplies. 

Skibe har traditionelt mange ansatte som kommer og går. Som kaptajn på et skib  er du også administrerende direktør, mend alt hvad det indbærer af opgaver. Herunder udskrivning af feriekort på det korrekte grundlag, til ansatte som går i land. Med en specaludviklet  løsning som tilbydes alle medlemmerne af Danmarks Rederiforening, er det muligt for kaptajnen let og enkelt at udskrive feriekort. Samtidigt registreres det i systemet hos foreningen, der igen er koblet op mod fagforbundene, så den ansatte hvor som helst kan hæve det tilgodehavende beløb.

Løsningen er integreret til alle rederierne og deres skibe, den er desuden tilrettet de enkelte rederier og deres administrative systemer, så kaptajnen på et stort Mærsk containerskib i Sydamerika, eller kaptajnen på Oslo færgen, begge kan administrere dere sømænd let og enkelt. 

Ring til Christian Grubak på 28 88 30 42, hvis du vil høre flere detaljer om løsningen eller har nogle administrative rutiner der trænger til forenkling.